Продавець Supershop2020 розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
195 відгуків
Товар дня. Низкая цена.Товар дня.
Supershop2020
+380960900509
+380960900509
+380991390497

Поширені питання

  • Як швидко я отримаю своє замовлення?

    Ми висилаємо замовлення в цей же день якщо:

    - замовлення було зроблено до 13:00;

    - ви обрали спосіб оплати "на карту Приватбанку", оплатили замовлення до 13:00 і повідомили нам.

  • Яка гарантія, що після передоплати замовлення я його отримаю?

    У вас залишається документ, який підтверджує наше з вами співробітництво: документ про оплату, який надає банк. При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед вами. Воно погашається тільки після підписання накладної, яку вам видає Нова Пошта при отриманні.

    Гарантії:

    - prom.ua гарантує захист покупки до 3000 грн

    - у нас є відгуки

    - у нас актуально понад 300 позицій

  • Якщо обмеження по сумі замовлення?

    Обмеження по мінімальній сумі замовлення відсутні.
  • Чому на сайті спочатку була одна ціна, а потім вона змінилася?

    Ціна товару може зміниться залежно від діючих у даний період часу акцій. Діючої буде ціна, зазначена в даний час.
  • Які умови повернення товару?

    Повернення можливий протягом 14 днів з моменту покупки за умови збереження товарного вигляду виробу.
    При отриманні замовлення на Новій Пошті, Клієнт зобов'язаний відразу ж при операторі перевірити вантаж, і, у випадку явного пошкодження (независящего від транспортування), оформити відмову і повернення посилки.
    Якщо під час перевезення посилка була пошкоджена, Клієнт оформляє претензію до компанії-перевізнику в установленому порядку.
    У тому випадку, якщо Покупець відмовляється від замовлення через невідповідність розміру (при наявності прописаних параметрів на сайті Магазину), пересилання і зворотна доставка оплачуються Клієнтом самостійно.
    Повернення товарів, шлюб або пошкодження яких було виявлено поза Нової Пошти, не розглядається.
  • Чи можна оплатити лот за отримання?

    Так, якщо Ви захочете,ми відправимо післяплатою. Але вам доведеться оплатити зворотню доставку коштів.
  • Можна скомбінувати декілька лотів в одну посилку?

    Так, можливо, тільки уточніть будь ласка вартість комбінованої посилки.
  • Мені оплачувати вартість лота і доставку, або оплачувати тільки вартість лота?

    Сплачуйте тільки вартість лота, а вартість доставки оплатіть вже при отриманні в офісі компанії-перевізника. Виняток ― "УКРПОШТА".

    У разі відправки укрпоштою вартість лота оплачується разом із вартістю доставки.

  • Що таке трек номер?

    Трек номер ― індивідуальний номер кожної посилки, вантажу, завдяки якому Ви можете відстежити Вашу посилку на сайті перевізника.
  • Я вже давно сплатив, чому не вислали лот?

    Коли Ви оплачуєте лот, напишіть про це, або передзвоніть ― скажіть. У цьому випадку не треба шукати від кого і за що прийшла оплата, і відправлення здійснюється набагато швидше.
  • Куди оплачувати куплений лот?

    Після покупки, ми відправимо реквізити оплати смс на ваш мобільний.